søndag 23. september 2012

Ytterdør fra Norsk Dør! Se på denne lekre fløydøren!

Sniktitt på vår nye fantastiske ytterdør som er fra Norsk Dør.  Elsker min nye fløydør!!! 
Vi bestilte dobbeldør i sort, med ett sidefelt. ( har ikke plass til to.. ) å er kjempefornøyd!!! Dette er en dyr fornøyelse, men vel verdt det! Vi har valgt å bruke penger på ytterdør, så bruker vi nok mindre penger på noe annet. Slik tenker vi :) 
Hadde en arkitektlærer som lærte meg betydningen av å ha en vakker entre å ønske folk velkommen til sitt hjem. Han satte dette i stor fokus i undervisningen, og jeg ble fort veldig enig i det :) Så ta det du har å gjør det koselig som jeg skrev i forrige innlegg:) 
Sidefeltet har jeg fått tegnet selv, ettersom de ikke hadde noe som passet til ytterdøren så gikk jeg hjem å laget det på Adobe Illustrator selv. Gleden var stor da dette lot seg gjøre uten problem :) Dette er en bedrift som kan anbefales, de selger disse dørene på Coop OBS Bygg



Nydelig sidefelt 

Ingen kommentarer:

Hilsen