fredag 28. september 2012

Må bare skryte av Maki gynge / huske i tre til barn :) Tips til gave kanskje?

Har mottatt denne i posten idag å må bare skryte av denne kule saken til barn :) Dette er en gynge/huske i tre til barn fra produsenten Maki kjøpt på internettbutikken Bambina til kr. 439,- Jeg synes denne er verdt å vise frem på bloggen min og dette hører til barneinteriør :):) En kjempekjekk sak som kan brukes både inne og ute. Jeg som har gravd opp hele hagen min har ikke plass til et huskestativ å nå går det mot mye dårlig vær på vestlandet, noe som gjør det perfekt å ha en slik å tilby barnet sitt :) Den tåler opptil 70kg og tåler veldig mye! Min datter har lekt mye med en slik hos sin farfar, det sier alt om hvor mye denne tåler. Man lager feste i tak både inne og ute så kan man velge hvor man vil ha den til enhver tid. Jeg fester den ute i taket til altanen så kan hun huske med den når det er dårlig vær også. Min datter elsker å bruke den :) 

Ingen kommentarer:

Hilsen